Hej! 
 
Idag så har jag varit i skolan, som vanligt haha. Vi hade en vikarie som, ja var lite.. Pressande och hård. På engelskan så frågade hon en i klassen vad han gjorde hemma, och han svarade kollar på TV. Hon frågade vad hans namn var och han svarade, sen så skrev hon upp honom på en lista och sa att hon skulle ringa hem till hans föräldrar.. Ja, det är nog den märkligaste vikarien vi haft ;) 
 
Sen när jag kom hem så satte jag och pappa upp nya rullgardiner i mitt "nya" rum för att de andra var krångliga och röda, haha ;) De nya är vita och med sån där "kedja", det är mycket smidigare än de andra jag hade. :) 
 
Sen har jag väl inte gjort så mycket mer, hoppat studsmatta och ätit mat. ♥
Skulle vara jättesnällt ifall ni kommenterade något önskeinlägg, har noll ideer just nu. Något jag kan fota? Något jag ska ta upp? Kommentera! ♥
 

 ♥Min lilla köttbulle ;)♥
 

Kommentera

Publiceras ej