Hej! 
 
Idag så åkte jag till stallet runt 10, som vanligt hehe. ;) Jag valde 3a och tog Macho.
Vi skulle rida ut och han skötte sig bra tyckker jag! Dock så ville han gå in i skogen istället för att gå igenom vattenpölarna, hehe. ;) 
Sen när vi kom in i ridhuset så tränade vi på att göra 3 serpentinbågar över medellinjen och sen få de raka på medellinjen. Det gick bra, men när vi skulle galoppera på långsidorna så fick vi inte till någon galopp. 
Efter det så sadlade jag av honom osv, sen så tog jag ut Curres sadel och borstade schabrak och putsade sadeln. Hans schabrak var fullt med hår på insidan, haha ;) Sen så ledde jag på en lektion och det gick bra, haha ;)
Sen så tog jag ut Curre och borstade honom i solen ♥♥ Jag tror han tyckte det var skönt ♥ ;)
Efter det så putsade jag Curres träns så att det blev fint ;) Sen så kom pappa och hämtade mig. När jag kom hem så duschade jag och nu sitter jag här haha ;) (som vanligt) 
 
(bildbrist) ♥
 
 

Kommentera

Publiceras ej