Hej! 
 
I lördags så var jag i stallet. Innan vi skulle välja så gick jag in till Curre och såg att han hade ett "lindat" ben, han är halt stackarn.. :'( ♥
Jag valde tvåa och tog Casper eftersom att jag inte hade ridit honom på ett tag. Vi övade på skänkelvikningar och lite galoppfattningar. Casper är inte så lätt att göra skänkelvikningar på, men det gick jättebra! Vi fick till några bra, men det blev mest att han gick rakt hehe. ;) Sen så skulle vi galoppera halva ridhuset och det gick bra, det gick sjukt snabbt och det var svårt att få stopp på honom men det gick bra! ;) Så jag är nöjd med passet. 
Efter det så sadlade jag av honom osv, sen så åkte jag hem för att vi skulle äta påskmiddag. 
 
I går (måndag) så åkte jag, somsagt, till stallet för att jag inte kunde vara där längre på lördagen. När jag kom dit så sa Mia åt mig att ta bort lindan på Curre och ge honom all kärlek ♥ Jag gjorde så klart det, min "lilla" bäbis ♥
Sen så hade jag, Tindra, Ida och Isabell vattenkrig i en hage, dock så hade jag inget ombyte så jag stod mest där haha ;) ♥ Men jag blev iallafall lite blöt, det var skönt för det var så varmt ute! 
 
 

1 kommentarer

Issa

24 Apr 2014 14:56

:)

Kommentera

Publiceras ej